Elephant Gun

Hade tråkigt så jag kollade smhi's prognoser för resten av veckan. Typ regn, moln och högst 12 grader. Snacka om att jag stannar inne hela långa veckan. Men det betyder ju inte att jag inte är villig att ha filmkvällar, fikastunder och långsnackisar. Har en suspekt känsla i kroppen, känns inte bra. Känns också som ett uns av mensvärk börjar arta sig i magtrakten. Förfesten har börjat i min livmoder. Har lagom tråkigt nu, har målat naglarna tre gånger och ätit ett äpple, druckit kaffe, pratat med mamma om skor i typ en kvart, kollat min facebook fler gången än vad som är okej, lärt mig texten till en tegan and sara låt och bestämt med Olle att han ska lära mig spela bas. Samt att jag ska lära han sy på symaskin.
Jag ska ha filosofi-redovisning imorgon på min enda lektion, känns lagom kul. Speciellt eftersom att vi fick uppgiften idag och är hur krånglig som helst. Wish me luck. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0