Arresterad för perfektion

Eh. Jaaaa jag är vaken. Som alla nätter. Iallafall numera. Jag kollar på gilmore girls, inne på fjärde avsnittet och ska nog sova efter det. Har ont i halsen, pga att mamma stängde av mitt element igår utan min vetskap så jag frös järnet inatt. För er som inte förstår detta så är jag hemskt frusen på nätterna. Året runt sover jag med duntäcke och helst heltäckande pjamas och sockor. Under alla månader utom typ juni, juli och augusti så sover jag med elementet på 22grader minst. Om det inte är på och det är någon av dessa 9 månader så vaknar jag kall om fötterna, öm i halsen och extra trött i ögonen. Har nog mer blivit en vana för mig kropp så nu kan det inte anpassa sig till vad som egentligen är normalt.
Nog om det, jag upptäckte nyss att jag har 200kr kvar på kontot den här månaden tack vare sparkontot jag skapade på min födelsedag, YEY! Trodde jag endast ägde 50-lappen i min plånbok. SÅ, nu är frågan vad jag ska göra för dessa pengar. Alternativen:
1. Att bli full och gå på Harrys på onsdag(dock kommer jag då inte göra av med alla pengar då eftersom det är gratis inträde och 2-4-1, two for one för er som inte fattade)
2. Buda hem ett eller två par jätte fina skor på tradera
3. Köpa något fint på Röda korset
4. Spara till att gå ut en annan kväll
Jag har inte bestämt mig än, vet inte vad jag prioriterar mest. 1:an och 2:an känns mest lockande i för sig men ja, ähh jag återkommer om den saken, ni märker väl föresten annars hur det blir. Om jag går ut på onsdag kommer säkerligen ett dagen-efter-ångest-inlägg på torsdag där jag berättar att jag spydde på någon, att jag ramla på dansgolvet eller att jag somnade på förfesten eller något annat skoj. Om jag istället satsar på skorna kommer ni hitta mina jippi-inlägg här där ni kanske inte förstår vad som står mer än att jag är glad. För jag blir glad av skor och att vinna saker(även auktioner ja).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0