And then the stupid fell in love

Som ni förstår är jag vaken. Har precis kokat te och haft i honung, ingefära och mjölk. Det kommer bli gott. Ska äta vaniljyogurt och müsli också. Frukost nästan. Är trött fast pigg. Ska nog läsa någon tidning eller bara stirra in i väggen. Ska fika med Sara imorgon, det blir fint. Jag ska också plugga lite om jag orkar. Kanske äntligen flytta in byrån på mitt rum. Men det innebär att någonting annat måste flyttas ut. Har inte bestämt vad än. Usch vad jag vill ha nya kläder. Och jag vill köpa ramar i alla olika former och färger.
Aja, vad ska jag mer skriva. Jag har idag gjort detta: gått upp, duschat, sett på en film, sytt en kjol, provat studentklänningen och fixat på den med mamma, försökt komma på vad jag önskar mig i studentpresent, ätit mat några gånger, sett eurovisionsongcontest med Frida samtidigt som vi la ett pussel med hur jävla många bitar som helst(det blev inte klart, vi har ej gett upp), suttit vid datorn, spelat hjärter och bläääuu mitt huvud är helt snurrigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0