ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Okej idag kommer ett ångest inlägg för det får ni inte så ofta nu för tiden. Jag är trött, så jävla trött. Jag kom hem 5 i natt, det var ljust och fågelkvitter överallt. Det var inte okej. Jag var fortfarande full och Frida var trött. Jag hade en sådär kväll. Idag känns det sämre än vad det egentligen är. Tror jag. Satt hos Fia först, sen gick vi till etage och det var väl inte så jätte kul men varmt. Så sinnessjukt varmt och klibbigt. Afasi och filthy spelade 1990-nånting och det var extas. Då mådde vi bra en stund fast sen tröttnade vi rejält och tog en sväng till rådhusgården, där var det inte mer livat. Vi bara gick omkring på stan en stund innan vi bestämde oss för att hämta mitt vin hos Fia och Frida skulle hämta sprit. Någongång vid tre gick vi hem till Ante och satt där, alla var typ as trötta och jag blev pigg. Iallafall kom vi ju hem när det var morgon och nu ser jag ut som ett spöke. Och är arg på mig själv. För att jag alltid har så höga förväntningar, och för att det aldrig blir som jag har tänkt bara för att jag står framför mig själv och viftar med du-vågar-inte-flaggan. Jag orkar inte med mig själv, jag blir bara besviken och arg. ÅHhhhhhhhh fan vad jag suger. Dö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0