Road to joy

Okej imorse vaknade jag av att jag låg och grinade och var helt svettig och sen inser jag att sladden till min ipod liksom har virats runt min hals och sitter jätte hårt så ja får panik, ringer mamma och berättar om min näradöden upplevelse och överdriver och börjar nästan gråta igen osv. Inte roligt iallafall. Sen satte jag mig vid tvn och såg alla talkshows som går på förmiddagen, först oprah sen rachel ray sen ellen och sist oprah igen. Mycket underhållande, samtidigt åt jag potatisgratäng och rostbiff och drack supergod juice. Vid sisådär halv 2 kom mamma hem med den nya ELLE, två vecko revyn och två cosmopolitan. Ibland har mamma världens bästa jobb. Ska snart gå och duscha, känner mig rätt ofräsch och dessutom har jag inget att göra, föresten fick jag en parfym av mamma idag också, hon hade tydligen velat ha en väska man fick om man köpte britney spears parfym så då hade hon köpt parfymen och ville inte ha den så då fick jag den och hon fick väskan. Hon har varit grymt generös på senaste tiden, hoppas hon betalar mitt busskort imorgon också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0