När röda ögon ser svart

Jag fortsätter med min självömkan tack ja. Dagen:
1. Vaknar av att min hals är så torr att jag knappt kan andas = dricker två glas vatten och klär på mig, sätter på radion och borstar håret samtidigt som jag har på maskara. Springer ut till vägen och ser bussen åka mot mig så ja springer allt vad jag kan de 100meterna till busshållsplatsen, hinner precis och kommer in på bussen helt anfådd och möter en svinglad busschaufför som säger: Oj vad snabbt du sprang! Nu fick du motion hela dagen! Jag får bara ur mig: Hehehe jaaa...
2. Jag kommer till stan och står ute i blåsten i några minuter innan bussen upp till skolan kommer, skickar för säkerhetskull ett sms till Antonia: "Visst ska vi ha foto nu på morgonen?" och precis när bussen börjar åka får jag tillbaka "Nej det har vi inte, varför skulle vi det?". Jag vill typ dö, jag sitter på väg till skolan 2½ timme innan jag egentligen börjar. När ja kommer upp till skolan är det bara att åka ner igen
3. Kommer ner på stan och ska åka med min buss hem och inser att det är samma busschaufför som jag skämde ut mig för någon timme tidigare. "Men gud är du här nu igen? Haha du som sprang så snabbt och nu ska du tillbaka igen haha, du såg ju så himla spänstig ut!" och jag säger "Haha japp! Här är jag igen!".
4. Jag åker till skolan när vi börjar på riktigt och har två värdelösa lektioner och äter svinäcklig mat i skolan, ska ta bussen ner till stan och gissa!? Samma busschaufför igen! Vi skrattar och hon undrar om jag förföljer henne, jag tror inte att det är sant och kan bara skratta. Så hemskt pinsamt och sjukt egentligen.
5. Jag och Petra åker hem till Anna och pluggar på vår redovisning, det blir riktigt trevligt. Vi äter bullar och dricker kaffe medans vi ser gamla debatt-avsnitt, diskuterar Knutby-koden och ritar konstiga släktträd om familjen fossmo, kristibrud och hela gänget.

Nu är jag trött och sjuk och ska skriva ett tal och sedan memorera det. Jag är i helvetet.

Kommentarer
Postat av: cp

hahahah bussen hahahahaha dör

2009-03-20 @ 18:05:56
Postat av: beata

hhahaha något såntdär har hänt mig någon gång också! asroligt.

2009-03-20 @ 22:27:01
URL: http://400schoolboys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0