If you could paint me

Hej och hå, provet gick skit. För dem flesta andra också skulle jag tro, ingen fattade. Jag har tappat allt känns det som och nu måste jag sluta gråta, älta och tycka synd om mig själv. Det är som det är och jag måste helt enkelt ta tag i det. Först och främst skolan nu, ska göra klart allt jag måste göra så jag kan få lite sinnesro på den fronten. Sen måste jag få ett jobb, något annat jobb där jag inte får panikångest så fort jag stiger in. Sist men inte minst måste jag jobba på mitt självförtroende, mitt psyke liksom. Men just nu får det komma sist, resten av kvällen ska jag äta chips, se på tv och ta lite bilder om jag orkar med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0