I like it when you taste like mint

Det är natt och jag är så jävla jävla glad, men ja måste sova. Har något prov imorgon på filosofin och så ska råmanus för projektarbete in imorn ju. Olle fyller år imorn, fast det blir ju idag så därför säger vi GRATTIS till honom och sådär. Sen måste jag tala om att jag ska vara modell åt något konstprojektsgrejs, träffade tjejen som ska fota mig när jag var ute i fredags, Robin presenterade oss och han hade alltså tyckt att jag skulle passa bra. Vet inte så mycket mer än att det ska vara målarfärg inblandat och att jag kanske kommer vara lite 'avklädd' men eftersom att det är i konstsyfte så ska väl det gå bra. Nu är jag hungrig och börjar bli lite trött. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0