I just wanted you here

Igår blev det lite oplanerat men det var kul endå. Frida kom och hämtade upp mig klockan halv tio med tre coola brudar med sig i bilen (Jonna, Anna & Antonia) Vi åkte till Fia och drack vin/sprit/öl/cider och rökte vattenpipa. Sedan av någon anledning gick vi mot stan, jag ramlar tre gånger i snön, och går på kings arms!!!!! Alltså kings arms är det äckligaste stället i världen, tjocka gubbar och sönder rökta kärringar som raggar på allt som kommer i dess närhet. Vi hann bara komma dit, köpa öl, dricka halva ölen innan vi ledsna och betala in oss på o'learys. Inte så jävla party där heller, det enda som uppskattades var att det fanns popcorn på vårt bord. Vi tog oss hem till Fia igen iallafall, utan Jonna och Anna. Vi åt nudlar och sedan somnade jag mellan Fia och Antonia i sängen och Frida sov på soffan.
Idag har ingen av oss mått toppen, Frida åkte hem direkt när iv vakna och vi andra degade i sängen i flera timmar innan vi tog oss hem. Resten av dagen har jag handlat på ica maxi och legat i mammas och pappas säng och lyssnat på ljudbok med mamma. Jag somnade och vaknade efter 5 timmar. Är död. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?itemdescription=true&itemCount=60&startValue=1&selectedProductColor=&sortby=&id=16174120&parentid=W_APP_DRESSES&sortProperties=+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=33&navActi

APPDRESSES&sortProperties=+product.marketingPriority%2C-product.startDate&navCount=33&navAction=poppushpush&color=&pushId=WAPPDRESSES&popId=WOMENSAPPAREL&prepushId=" rel="nofollow">http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp?itemdescription=true&itemCount=60&startValue=1&selectedProductColor=&sortby=&id=16174120&parentid=WAPPDRESSES&sortProperties=+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=33&navAction=poppushpush&color=&pushId=WAPPDRESSES&popId=WOMENSAPPAREL&prepushId=



JAG DÖR STINA ÄR DU DUM I HUVUDET SY GREJER ÅT MIG JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR HAAHAHAHAH DU FÅR SY HUR JÄVLA MYCKET DU VILL ÅT MIG JAG KAN EH. GÖRA NÅGOT TILL DIG. EH. TYP. MEN ÅH. DÖR. SAKNAR DIG SÅ JVÄLA MYCKET DESSUTOM. DÖR. KOM HIT. DET GÖR DU. ÄLSKAR. PUSS.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0