I can't even recognize happiness when it is right in front of me

Hej, några dagar sedan jag uppdatera. Har faktiskt inte varit hemma varken idag eller igår. Igår åkte jag och Frida och köpte kaffe på McDonalds, hämtade Anna och sen åkte vi till Frida för att se på Narnia osv. Alla somnade på Narnia men vi missade ju inget eftersom halva jävla filmen var ett krig mellan sagofigurerna i Narinia och turkarna. Iallafall vann väl Narinia och sådär men rätt värdelös film. Vi skjutsade hem Anna och jag och Frida cruisade runt klockan tre på natten och lyssnade på jazz. Det var fint. När vi kom hem satte vi på oss pjamas och låg skavfötter och kollade på roliga saker på datorn, tog extremt fula bilder och pratade om fot-fobi. Vi somnade in runt 4 och vaknade helt utvilad halv 11. Så jävla skönt var det, vi låg länge kvar i sängen tills det blev helt varmt i rummet och då gick vi upp och gjorde kaffe. Sen satte vi oss ute i endast linne/t-shirt och frös inte!!! Vi drack kaffe och rökte cigaretter tills vi tog bilen till stan och fortsatte göra samma sak där + att vi köpte korv med strips. Sen kom Petra ner på stan en sväng och chilla med oss. Nu på kvällen har jag varit hos Malin i Bjursås och ätit tårta, hon fyller hela 19 år idag och det firades. Sjukt gott fika med söta klassisar. Nu ser ja Harry Potter och dricker te ur min en-liters-kopp och är nöjd. Nu ska jag tillbaka till Harry och gänget, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0