Du var alldeles runt hörnet

Hej
Idag är det lördag och det var alltså fredag igår. Hmm ja. Vi var hos Linda i hennes nya fina lägenhet och drack till min underbara skiva som har fått namnet megasuperduperpartyskiva. Det var så nice och vi spelade något konstigt spel också, satt på golvet hela kvällen och ja, så himla roligt var det. Vid lite efter elva drog jag, Anna och Frida till Phone me. Blev snarare medtvingad av Frida och Anna som lovade massor av Beatles. Vi kom dit, ja köpte öl, såg en allt för full jonna, skrattade åt Frida eftersom att det inte spelades Beatles men the Smiths, Broder daniel m.m. Jag och Frida kom hem och slängde oss direkt i säng i källaren med ett paket salta pinnar.
Jag vaknade av att Frida peta mig i huvudet, hon mådde verkligen skit så ja pysslade om henne. Tog ner brickor med frulle och så kollade vi på the Beach och degade. Fridas bakfylla var väl lite bättre framåt halv sex då hon drog hem.
Jag åt god mat sen, kollade på random tvprogram och låg i min säng någon timme för att jag verkligen inte hade något att göra. Sen släckte vi alla lampor i en timme och jag fick ännu mer panik då. När klockan blev halv tio gjorde jag äggröra. Nu har jag så jävla tråkigt att jag håller på att börja grina. Kom hit? Kom hit och drick te och prata? Eller bara skratta en stund? Ring mig och berätta något kul? imkhjhcadjfbdmfbsdjkbf

Kommentarer
Postat av: Frida

hahah dagen efter var en riktig höjdare! det var anna som lova beatles :( STOR BESVIKELSE!

2009-03-30 @ 01:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0