All i need is time

Usch. Jag måste hålla mitt svenska nationella tal på fredag och jag har ingen aning om vad jag ska prata om. PM ska lämnas in i morgon och jag har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva. Min näsa rinner, min hals känns som sandpapper och mitt huvud väger ungefär 500kg. Hatar att vara sjuk och att vara tvungen att hålla tal när man verkligen verkligen inte vill. Sen måste man lägga ner så sjukt mycket tid på foto b att jag blir galen, kommer få lov att bo i skolan om jag ska ha tid med alla ämnen. Usch blä. Men någon väldigt fint är att jag bokade biljetter till Göteborg idag, åh så jävla bra. Något annat som är bra är att det var sol idag och det är 86 dagar till studenten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0