Like a fading rainbow

Klockan är "bara" 11 och jag funderar på att sova. Jag brukar fundera på att sova när klockan är ungefär 3 på natten eller senare. Bra Stina!!!! Iallafall är jag super dålig på att uppdatera. Inte för att jag gör massa viktiga saker utan mest för att jag just det, inte gör någonting alls och därför känns det sjukt onödigt att skriva "Jag har inte gjort någonting, jag har inget liv men jag har en blogg, hej!". Men nu när veckan har gått kan jag väl sammanfatta de små sakerna jag har underhållit mig med. Jag har fikat med mina klassisar i måndags, hängt med Frida, hängt med farmor, fikat med Sara och gått på stan med henne, köpt fina grejer på myrorna, sett på film/ätit chips/svettats i en soffa med Fia och Linda, fikat med Tonia och gått ett tag på stan med henne och sen mja, inte så mycket mer intressant. Har sett på tv och ätit bullar och brieost. Men nu ska jag fan sluta med att göra ingenting. GAH det är peace and love nästa vecka och vädret ser faktiskt riktigt bra ut, iallafall vissa dagar. Inget regn anyway och jag får för första gången på peace and love besöka öltälten. Så intressant det kommer bli. Sen är det ju midsommarhelgen. Och jag ska göra något så jävla o-stinigt imorgon. Jag ska följa med Fia, Linda och Malin ut till nåt ställe som ligger långt bort där det finns ett gäng grabbar som vi ska grilla och dricka med. Och vi kommer garanterat inte därifrån om vi inte promenerar hela natten. Jag ser det lite som ett äventyr. På lördag hoppas jag att jag ska gå ut, så att jag får tänka på någonting annat än det som jag tänker på konstant hela jävla tiden. Stop crying your heart out Stina för i helvete. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0