Let me go out

Hallå därrrrrrrr.
Jag har haft ett bra dygn, ett väldigt bra dygn. Jag åkte till max och käkade med Linda och Fia runt sex igår, vi chillade och åkte till ica maxi och handla massa gott och tidningar. Åkte hem till Linda och såg Stjärnorna lyser i taket och grinade lite, sen såg vi på tv, Linda somna. Jag och Fia försökte komma på något att göra med det slutade med att vi satt och skratta åt människor på bilddagboken och läste tidningar till klockan tre på natten. Då vaknade Linda och var super pigg. Frallan + hans vän kom dit och vi åt frukt doppad i smält choklad. Jag och Fia härmade miner ut Hänt Bild och dog lite. Sen gjorde jag och Fia makaroner och låg sked. Såg på mtv i typ tre tusen år tills Frallans vän gick, sen gick även Frallan och Linda. Jag och Fia ockuperade sängen och sov för fulla muggar ett par timmar. Åkte hem, duscha och åkte sen till stan för att möta två fina, Jonna och Sara. Vi fikade på waynes och sen kom AnnaN också och det var mys. Vi gick på stan och jag prova tusen saker men kom endast hem med ett vitt linne. Nu är jag alltså hemma, lyssnar på musik och ska äta nudlar. Vet inte vad jag ska göra ikväll, får fundera på det. Alltså jag tycker synd om er som läser det här, vem fan bryr sig egentligen om det här? Jag är så tråkig, ska hitta på roligare saker att skriva. Återkommer.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Jag tycker det är kul att läsa vad du gör om dagarna eftersom vi inte ses någonting. Det får bli ändring på det <3

2009-06-21 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0