Och om du trodde att drömmar inte kunde brista så hade du så fel

Fan, vet inte om jag borde skriva eller inte. Vill inte skriva, kan inte skriva. Är så tom i skallen att det inte blir bra. Men jag vill endå på ett sätt. För ja måste. Och ja, vart ska vi börja? Herregud jag har tagit studenten och haft världens bästa vecka, verkligen. Kan inte riktigt fatta att den här veckan har hänt. Att jag faktiskt inte går i skolan mer. Det är så sinnessjukt. Iallafall var studentdagen det bästa, finaste, underbaraste. Hela dagen gick så jävla jävla bra. Vi var uppe hos Tonia klockan 7 för champange frukost, åt massor av jordgubbar och goda mackor och sånt där. Hela klassen var där och det var sjukt kul. Vi tog oss till skolan till 10 över 9 för att fotas, sen satt vi i klassrummet och skrev i varandras mössor och grinade lite och åt mackor och drack cider. Sen åkte vi i bussar ner till kyrkan, vi kom dit elva och satt och lyssnade på människor som sjöng, spelade och pratade. Jag trodde dock att jag skulle somna under rektorns tal som var tjugotusen år långt. Sen åkte vi partybussen upp till skolan igen, så jävla värt. Hela bussen gungade och det var fett. Sen kom vi till klassrummet igen, fick betygen och Fredrik höll ett tal åt oss som var så jävla fint. Alla dog lite och sen var det dags att ställa upp sig vid ingången. Alltså minuterna innan vi sprang ut var så sjuka, alla skrek och det var så overkligt. Sen sprang vi ut och försökte sjunga vår låt, sen hittade jag min fina släkt och fick tusen saker runt min hals och kramar och sådär. Vi tog oss till flaket och när hela klassen var på drog vi iväg. Det var kanske det roligaste på hela dagen, när vi åkte runt och hade liksom tagit studenten och det var på riktigt. Vi kom till stan, gick den där grejen man alltid går och sjöng för fulla muggar och drack champange och log. Blablabla sen åkte vi(jag, Frida, Tonia och Petra) på vår bil runt i stan och sen hem till alla. När jag kom hem fick jag mat och mer dricka och satt med mina kusiner och det var väldigt kul. Sen öppna jag alla fina presenter och fick en bärbar dator, massa glas, skålar, bestick, en kobra-telefon, pengar osv. Vid åtta drog vi till Linda och nästan direkt fick vi lov att dra pga. olika anledningar. Iallafall åkte jag, Frida, Tonia och Anna tillbaka till mig och satte oss med Lisa, Erik, Krille och Johan och drack med dom istället. Jag fick i mig på tok för mycket tequila, Frida åt upp larven som låg i tequila flaskan och allt var lite dimmigt. Kommer inte ihåg hur vi kom ner på stan eller att jag ens kom in, visade jag leg? Betalade jag in mig? Har fått höra senare att jag köpte en white russian trots att jag redan druckit för mycket, att jag låg och krälade på marken, att jag träffade människor jag inte kommer ihåg att jag träffat, att jag har sagt till Erik att jag hade hemnycklar osv. Hahaha så roligt att jag blev som fullast på min student, lyckat var det iallafall. Hela dagen, allting var bra tills jag såg någonting som jag önskar att jag inte hade sett. Slutade men att jag gick runt på stan med min studentmössa nerdragen över ögonen och grinade. Om man bortser från det sista så var det den bästa dagen i mitt liv. Puss på alla fina klassisar, vänner, föräldrar, syskon, kusiner, farmorar och alla andra släktingar. Älskar er. Balen kan vi skriva om en annan dag. Nu ska jag se på film med farmor och försöka att fundera över mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0