Tonight I need you

Jag förstår inte hur jag har klarat mig 7 dagar utan internet. Jag är så glad att jag nästan gråter. Blixten slog ner i modemet för en vecka sedan och idag kom ett nytt och pappa har installerat klart allting nu, så lycklig jag är. Och jag är tillbaka från Peace and love också, jag dog inte i solen för er som kanske trodde det. Åt dock en dålig langos i torsdags så ja spydde upp allt maginnehåll inne i en buske brevid en kisspöl innan mamma fick hämta mig och Frida. Det kan ha varit solting också, är inte helt säker men hela den natten var rätt jävla jobbig. Iallafall har det varit supertrevligt all annan tid och vaaaaaaarmt, alltså så stört varmt. Jag har sett många fler band är jag brukar, känns bra. På siesta såg jag 4 band på tre hela dagar och det sög ganska hårt att missa alla bra band pga att man hade däckat. Anyway, bäst var troligtvis Lykke Li, eller hon hade bästa uppträdandet iallafall, kick ass. Babyshambles var också bra, och Håkan Hellström var seriöst sanslöst bra, bättre än han brukar. Och så Laakso och äntligen Armand Mirpour, dock bara två låtar men endå ååhh. Razorlight, Laleh, Deportees och ja. Bara bra grejer. Sista natten sov vi absolut ingenting alla så igår när ja kom hem halv tio hamna jag i koma i ett par timmar.
Idag har jag hjälpt Frida att flytta till sin lägenhet och det känns så sjukt att hon flyttar hemifrån. Men bra. För nu bor vi typ 4 minuter ifrån varandra. Sen har jag legat och kippat efter luft på vår altan för att det är 32 grader i skuggan och man dör överallt. Och nu sitter jag som sagt vid datorn och är helt i extas. Blablabla måste uppdatera mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0