This feelings wont go away

Förlåt. Kan vi börja med. Eller nåt. Fast egentligen inte, jag har studentvecka och då är det okej att bara vara onykter och inte hinna med att skriva. För det har jag faktiskt inte hunnit med. Jag har haft så otroligt roligt även om det har varit skit väder. Vi har haft mösspåtagning osv. osv. Är rätt sliten idag men kommer nog vara så störd peppad imorn att det inte är sant. För er som inte förstår: Jag tar studenten imorgon. Inte ens ett dygn. Jag dör. Kommer nog inte ha tid att skriva förrens på söndag. Eller det vet jag ju inte. Men allt är iallafall jätte bra och igår var det hur bra som helst. Är fortfarande helt pirrigt glad osv. Mina kusiner och farmor kom imorse och jag har spenderat dagen men pokemon-spel, studentlunch, ätit pizza, sett på tv, läst tidning, klätt vagnen och nja. Inget mer. Ska dricka te, duscha och se lite på tv och sen sova uuuuuuuuut. Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: rrrräv

:* ha det bäst imorgon. ska tänka på dig när jag ligger & badar. & NJUT AV STUNDEN PRECIS INNAN NI SPRINGER UT. bästa stunden. åh. åh.

2009-06-11 @ 22:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0