Only happens on telelvision

Min dator var lite dum igår så jag hade inte internet på hela kvällen. Sånt tycker jag är extremt jobbigt när man redan är på dåligt humör. Men det struntar vi i idag, för idag ska vi vara pigga och glada för vi ska på "klassresa" till uvberget. Om ungefär en timme tar jag mitt pick och pack och drar iväg ett dygn. Känns lagom länge i dessa stressiga tider och i detta väder. Usch fy fan. Om det är sånt här väder om en vecka och en dag så vill jag inte ta studenten. Eller jo det vill jag ju men inte lika mycket kanske. Jag är galet stressad över allt som jag ska göra eller som jag tror att jag måste göra osv. Panik. Imorgon kommer pappa hem från Laos, med massor av filmer och sen på lördag kommer Erik hem. Det känns bra att hela familjen blir samlad någon vecka sådär. Idag har vi framkallat vår film med studentbilder, gått på konsert/show/grej i aulan och sen gått en liten sväng på stan med Anna. Nu är jag hemma, med ost och skinkpaj i magen och jag fryser. Ska sätta på mig tre lager tröja och packa lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0