Would you freak out if I said i liked you

4 timmar och 37 minuter senare. Typ. Iallafall är jag inte hos Frida, hon skulle jobba i någon grill i Leksand och kommer inte hem försen om typ ja, en kvart och anyway det är lite sent. Istället har jag sovit, så jäääävla skönt. Jag somnade runt halv sju och sov till kvart över 9. Sov bort huvudvärken dock inte ångesten. Har väldigt tråkigt nu, har ätit upp de två b&j's förpackningar som fanns i frysen, sett brottkod försvunnen, druckit jävligt starkt kaffe och inte gjort något mer. Jag är uttråkad och ledsen och känner mig så jävla ensam ikväll. Och vad gör jag när jag känner så? Jo jag klagar här och sen planerar jag saker jag ska göra. Därför tänkte jag planera inför morgondagen så jag har någonting att se fram emot, jag ska färga håret på något vis, vet inte hur eller varför men jag är så less på hur det ser ut nu. Sen ska jag antingen köpa böcker eller låna böcker på biblioteket, dock lyckas jag alltid lämna in dem försent så jag hoppas att jag hittar några bra second hand böcker. Sen ska jag, om jag har otur, bli tvingad att åka till sommarstugan och grilla med mamma, pappa, Erik och Lena. Visst jag menar, en kväll i stugan är inte döden men att sova kvar där kommer jag inte klara. Jag kommer ligga vaken konstant hela natten och lyssna efter monstret som ska döda mig. Jag vill inte. Hoppas jag och Erik får ta bilen hem. Har gjort en king spelningslista men jag vet inte vad som är fel på högtalarna för det kommer ingen musik vilket gör mig arg och förtvivlad. Är allmänt emotional idag och har fortfarande inte duschat. Har sminket sen igår och funderar på att lägga in Danmarksbilderna och lägga upp dem här. Får fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0