When you scream about it tonight

Jag hinner aldrig skriva. Jag är aldrig hemma heller. Har bott hos Frida tillsammans med henne och Petra sedan jag kom hem från Eskilstuna. Vi har spenderat tiden med Harry Potter maraton, god kycklingsallad, chill på franska balkongen, flyttat möbler, sovit, gått promenad och ja, bara vart. Dock hade vi världens bästa lördagskväll! Vi åkte till Petra och hämtade en tequila, en malibu och Danmarks-shottar och sen hem till mig för att hämta en bag-in-box och sen var vi i gång. Så sjukt värd kväll, fast efter att vi hade lämnat fridas lägenhet, inte kommit in på rådhusgården och stått vid ghandi's ett tag så fick jag årets snefylla och vart helt dum i huvudet. Det hela slutade med att jag satt och shottade tequila själv och satte mig i Fridas dusch med kläderna på och duschade för ingen ville följa med mig och bada. Hoppas på liknande galenskap på onsdag. Idag har jag ätit på stan med Josse, Fia och Linda. Sen åkte jag, Fia och Linda till svärdsjö för att bada och hälsa på Fias farmor och farfar. Nu är jag hemma och dricker te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0