Got my mind set on you

Igår var en rätt konstig kväll. Den startade hos Linda med Antonia, Fia, Emma och såklart Linda. Det var himlans trevligt även om vi inte kunde hitta någon musik som alla kunde lyssna på. Det löstes dock med att Linda satte på sin ipod med låtar som rosa helikopter, och sen var det liksom inget mer tjaffs. Vi fick supergoda drinkar av Linda och så spelade vi pyramiden och drack tequila. Mest jag som vanilgt. Sen kom några grabbar från festen ovanför och tyckte att vi skulle dra ihop en gemensam förfest istället. Jag och Fia satt dock hela tiden inne på Lindas säng och hade serious talk. Sedan gick vi till stan och etage och det kändes konstigt när man inte har varit där på flera månader. Men det var sig likt, roligare än jag mindes att det var. Jag dansade mig svettig och Linda bjöd på absint shot. Efter några timmar så gick jag, själv av någon konstig anledning. Men jag stötte på Fia och sen Ante och Johan vilket ledde till att jag fick smaka mat och cola och till sist kom Anna och Elisabeth också dit så det blev bra endå. Sen när klockan var två mötte vi upp Jonna, Elin och co. Vi gick och lämnade en av Jonnas kompisar och sen tillbaka till stan då Anna och Elisabeth hade fått mat och sådär. Sen gick jag, Jonn och Elin till Kålgårn och jag och Jonna badade. Och det var inte alls kallt! Sen hade jag ju såklart ingen handduk så jag fick dra på mig min klänning och gå hem barfota. På den lilla biten hem hann 5 personer fråga mig om jag hade en cigarett och jag sludrade fram att neeeeeej det hade jag inteeeee. Sen kom jag hem helt blöt och full och somnade på två sekunder. Jag var iallafall skit nöjd eftersom att jag äntligen fick nattbada efter krogen. Med det känns som att jag håller på att bli sjuk nu vilket inte är positivt.
Nu ska jag hem till Louise om en timme och äta mat och fira henne och det blir nog riktigt trevligt. Sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0