Nothing in particular

Är hemma en stund, de blir automatiskt så att jag flyttar hem till Frida så fort jag kommer hem till Falun. Igår var jag självklart där, vi gick och handlade och hyrde film och insåg att dvdn inte hade någon dosa och så kom Fridas syrra med en dosa som var fel dosa så vi gick hem till mig och hämtade min dvd + en påse bigaråer. Vi såg flyga drake och sen såg jag 6 avsnitt av sex and the city, Frida sov. Idag har vi varit på biblioteket super länge, gått på stan och sen varit hos Frida. Antonia kom dit, Frida bakade en kaka och jag gjorde kaffe och sen prata vi om det mesta. Hade en lång diskussion om Harry Potter, min älskling. Sen gick jag hem och åt tacos med min familj och kollade igenom studentkatalogen. Jag ser anständig ut iallafall och det känns väl bra.
Vädret suger balle och jag saknar sommaren. Och jag saknar Göteborg(+Räven såklart). Imorgon ska vi nog ut igen, ska dock inte dricka så mycket eftersom att jag har blivit så full de senaste gånger jag varit ute. Kan bero på att jag blir crazybitch-stina när jag dricker tequila men jag ska helt enkelt tagga ner lite.
Vet ni? Jag är rädd. För att jag ska börja ensam i en helt ny klass, i en helt ny skola, i en helt ny stad. Och jag är rädd att jag har gjort fel val som binder upp mig på någonting ett helt år när jag nyss har tagit studenten fast jag samtidigt vet att jag kommer tacka mig själv senare för att jag tar den här chansen. Och dessutom vet jag ju att det är det här jag vill hålla på med så jag har ju inte så mycket att förlora. Nu ska jag traska hem till mitt andra hem och umgås.




(Lite så här såg det ut i Danmark)

Kommentarer
Postat av: Antonia

Du behöver inte vara orolig, de kommer älska dig (; hihi! <3

2009-07-22 @ 08:38:59
Postat av: frida

aw. saknar dig. som sagt. & vad det än är du har bestämt dig för att läsa så kommer det att gå asbra. man kan inte annat än att älska dig för du är världens gulligaste, knäckie. hatar att det var så pass länge sedan vi pratade att jag inte ens vet vad du ska göra i höst. vår. framtiden.

2009-07-22 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0