See you in gold mines

Så jag är tillbaka igen. Danmark var fint, hur jävla bra väder som helst och mina fina kusiner. Har varit på legoland och i Tyskland för att handla alkohol och till Odense för att handla kläder och skor. Jag hitta super fina sandaler som satt som en smäck och kostade bara 99 danska kr. La bort dem i två sekunder och nån jävla bryd snodde dem och köpte dem. Deppad men Istället köpte ja typ världens sötaste klänning på topshop och en helt okej på hm. Och bikinitrosor. Alla antecknar. Hm vad har vi gjort mer, badat i havet, solat, läst ut tre böcker, kollat på greys och csi, kikat film på kvällarna uppe på mitt och Lisas loft och lekt med Hugo. Toppenbra allt. Igår gick jag och Lisa ut med Frida, Malin, Linda och Emma. Rådhusgården som igår sög ganska jävla hårt, jag var jätte trött och mådde illa och massa människor. Lisa köpte pizza och vi var hemma innan två tror jag. Har sjukt ont i huvudet idag, mår som en påse skit och har sett på sommar med ernst. Fin man det där. Ikväll ska jag släpa mig över till Frida och se harry p, käka popcorn och sen sova i den gigantiska sängen. Känns som världens bästa sysselsättning en söndag. I veckan kommer min moster och så ska jag åka till Sandviken någon dag och kika på skolan jag har kommit in på. Har inte sagt det men jag kom alltså in på mode/design-linjen och jag är happi-girl. Var tredje reserv och trodde aldrig i världen att jag hade en chans och sen ringde dem en morgon och sa att jag hade en plats. Jag börjar den 13 augusti = jag har inte mycket sommarlov kvar men jag får njuta av det lilla. Nu ska jag kanske duscha om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Antonia

Men gud GRATTIS! Jag visste inte att du ska gå i skolan nu igen (; åh, kommer sakna dig! Fast jag antar att du bor kvar här ändå.

2009-07-20 @ 12:56:16
Postat av: Antonia

Men gud GRATTIS! Visste inte att du skulle börja skolan nu igen (; åh vad jag kommer sakna dig! Men du bor väl kvar här antar jag <333

2009-07-20 @ 12:57:19
Postat av: frida

AVLIDER. DU ÄR SÅ HIMLA BRA & SÅ HIMLA FIN & SÅ HIMLA BÄST & DU KOMMER VARA SÅ JÄVLA DUKTIG ATT JAG DÖR ÄNNU MER & DET ENDA DÅLIGA JAG KOMMER PÅ ÄR ATT JAG INTE LÄNGRE KOMMER ATT KUNNA HÄLSA PÅ DIG I FALUN & ATT DU BÖRJAR SAMTIDIGT SOM WAY OUT WEST & ATT JAG SAKNAR DIG.

2009-07-22 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0