It's been twentynine days and twentyeight nights

Är trött, ser twilight, äter japanmix och alla andra har gått och lagt sig. Eller okej, Erik är inte hemma än men inget sällskap som sagt. Är pigg igen och det känns rätt lame eftersom att klockan snart är ett och jag vill sovaaaaaaa. På lördag åker vi till Danmark som ni redan vet och jag är rätt jävla taggad nu på legoland, köpa alkohol, hänga i jacuzzin, gå ut, osv. osv. Jag och Lisa går även ut imorn och struntar i att sova innan vi drar iväg tidigt på lördag. Sen är jag väldigt skeptisk till att jag har fått 95 friend requests på facebook på mindre än en halvtimme! Alla är spanjorer och jag har inte en jävla aning om hur dem har hittat mig eller varför dem har lagt till mig som vän???? Alla är män!!! Jag är lite rädd. Imorgon funderar jag på att köpa en klänning eller något annat nytt, är så sjukt less på alla mina kläder. Sen skulle vi kanske ner i gruvan eller jag vet inte. Men nu ska ja se klart twilight och sen sova.

Kommentarer
Postat av: robiN

riktigt snygg header må jag säga :)

2009-07-16 @ 07:43:48
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0