I want to do something you can't imagine

Ja nu åker jag om några minuter till Sandviken och tar en titt på min skola. Sen åker vi till ikea en sväng också. Sen blir det förhoppningsvis en liten farväl-roadtrip med Fia och Linda ikväll eftersom att Fia flyttar till Norge på lördag, buhu. Hoppas vi tar vägarna förbi Borlänge för jag är så satans sugen på max! Igår föresten, jag Frida och Petra tog först en promenad och sen hyrde vi film och gick och handlade cola, sen fick vi vara hundvakt åt en liten hund en stund medans ägaren skulle in och handla på hemköp, vi såg antagligen en del av hoffmaestro också när vi satt där och väntade, kommer tyvärr inte se dem i helgen för att det kostar 250 jävla spänn!! Men iallafall efter det gick vi ytterligare en promenad och sen gick vi hem till Frida och såg Wallander, sen sex and the city och sen satt vi en stund vid balkongen och tittade på fulla människor som gick hem från krogen, underhållning. Ja men jag ska alltså dricka upp mitt kaffe och äta upp min glass och sen åka. Puss!

Kommentarer
Postat av: j

söndag låter jätte bra :) såg i tidningen idag att hoffmaestro kostar 180 om man köper där, så att du vet :) fast då kanske det inte är så stor chans att man kommer in. <3

2009-07-30 @ 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0