I can't see anything

Dag två i eländet. Eller något i den stilen. Hur jag kom upp ur sängen idag är ett mysterium men jag gick iallafall ner och gjorde te och satte mig vid tvn och satt kvar där fyra timmar senare. Det enda som var värt att röra sig för var mer te och nudlar. Sen ringde Frida från jävla Leksand och informerade mig om hennes liv och jag om hennes. Efter maten la jag mig inne på mitt rum och lyssnade på till-stina-från-agnes-skivan och läste saker under huden. Mådde inte bättre egentligen. Satt bara och tänkte på att det nog inte ser så illa ut på utsidan. Tjej ligger i sin säng med en bra bok och lyssnar på fin musik. Tjej sitter och ritar i soffan samtidigt som hon ser på sex and the city. Tjej äter fiskpinnar med potatis och remoladsås tillsammans med hennes mamma och bror. Tjej dricker kaffe i i sitt kök samtidigt som hon läser reklam. Men det är liksom på insidan som allting har raserat. Jag är liksom darrig i hela kroppen för att jag inte har någonstans att ta vägen. Jag vill inte gå ut och gå själv för jag inbillar mig att alla kommer se på mig som om jag är onormal eller så kommer jag möta någon som jag inte vill träffa, sånt händer jämt mig när jag minst vill det. Istället har jag suttit inne en hel dag när solen lyste utomhus och alla fåglar kvittrade och alla jävla lyckliga människor har hoppat omkring och skrikit att livet är så jääävla fantastiskt. Nej, någon måtta för det för fan vara.

Kommentarer
Postat av: sara

stinisen <3

du är bäst!

2009-07-28 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0