Can't say you didn't pay me enough

I är Eskilstuna och lever. Som tur är. Tappade bort min mobil igår också vilket ledde till noll kommunikation till omvärlden. Har endast solat, druckit kaffe och åkt på diverse utflykter med mamma, pappa, moster och morfar. Rätt många glassar har jag klämt i mig. Sen har jag ju varit i Stockholm också, lekt barnvakt, handlat kläder och blivit medlem i greenpeace. Har alltså köpt 2 klänningar, ett par solglasögon, en bikini överdel, en kofta och ett linne. Och sen två par flipflop eftersom att jag fick hemska skavsår första dagen. Men nu räcker det, nu vill jag hem till mina vänner och min hemstad. Är trött på att umgås med vuxna och är sugen på vin och dans. Men jag kommer hem imorgon! Nu ska jag leta reda på min mobil. Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: EMMA

fräck header :D

2009-07-05 @ 11:27:46
URL: http://emmyni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0