One minute i held the key

Så jävla stökigt är det på mitt rum. Vill inte ens vara här inne för jag mår så dåligt. Ännu sämre mår jag nu när jag sitter och kollar i projektarbetespapprerna och får helt sjukt mycket panik för att jag verkligen inte ens har tittat på dem tidigare. Har panik för allt. Ingenting fungerar. djsfkjdskolandkfhdhemmafhkdsfhjobbafsfkdhgkhvännerdjksfhdjkfhsåkalladkärlekdhskfhjk
Saknar att kunna sitta hemma en måndag och känna att man verkligen inte behöver göra något alls. Även om gör allt jag ska den här veckan kommer jag få mer saker att hamna efter i och sen kommer svenska nationella och sen alla sista prov och jag kommer faila. På alla saker jag inte vill göra det på. Jag var inte så här förrut. Jag lämnade alltid in mina arbeten i tid, kanske tillochmed dagen innan. Pluggade två dagar innan ett prov och hade tid. Var inte stressad och kom aldrig efter i något. Nu försover jag mig, struntar i lektioner, hinner inte plugga till proven för jag jobbar till halv tio och de dagar jag inte jobbar är jag så trött att jag inte klarar av att sitta och plugga till sena kvällen. Jag behöver en assistent som gör 50% av mitt liv. Jag fuckar till allt numera.

Kommentarer
Postat av: olle

Jag kan va din assistent!

2009-01-25 @ 14:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0