Troubles doesn't come in one

Min hals är lika som killen i strepsils reklamen. Vill helt skära av hela skiten så att jag slipper allt svidande och kliande. Hade tänkt att plugga idag och ta klart kort till fotouppgiften men har istället legat och sovit för det är den enda sätt jag inte känner halsen. Resten av tiden har jag ätit ben&jerrys glass, snörvlat och sett smallville. Missade dock slutet på avsnittet..
Har kollat lite på bal/studentklänningar och får ångest. Vet inte vilken färg jag ska ha på något eller hur jag vill att den ska se ut överhuvudtaget och när jag väl hittar något är storleken slut. Får ont i huvudet, det borde bara finnas en klänning och så får man liksom ta den och vara nöjd med det. Eller så kunde man ha varit ap-rik och köpt någon snygg märkesklänning som alla tappar hakan för. Håkan var förra årets bäst klädda man, sant. Lykke Li var förra årets bäst klädda kvinna, också sant. Tycker om outfiten i breaking it up-videon. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH jag kan inte ignorera min hals, den liksom skriker efter uppmärksamhet hela tiden. Jag är ledig imorgon, kommer garanterat må lika skit då så jag kommer inte kunna njuta eller plugga eller göra något allt. Jävla fitt vinter.

Kommentarer
Postat av: göteborg

blä har också student/bal/fest/student-kläder-ångest

2009-01-19 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0