It can kill anyone

Känner mig ovanligt trist. Och mitt tangentbord var helt knasigt igår, fattade ingenting. Var på bio på kvällen, mammut. Med Petra, Olle, Frida och Linnea. Den var typ.. seg. Dessutom var det fett jobbiga människor bakom om som shhh-ade oss hela tiden och sparkade på petras stol när man skrattade. Inte kul. Idag började Filosofi A, tills imorn ska vi skriva vad meningen med livet är. Jag funderar på att hoppa av kursen men jag vet inte om jag får, kan vara försent. Men jag läser ju redan för mycket så jag borde få. Imorgon börjar jag typ halv två och har en lektion i en timme. Sen ska jag iförsig jobba med endå skönt med sovmorgon. Nu har jag ritat på min bal och studentklänning. Vet inte vem som ska sy den, kanske lämnar jag det åt en professionell. Jag vill ta studenten imorn. Nu ska jag ta reda på vad meningen med livet är. Ps. Varför kostar det över 800kr tur och retur till Göteborg?? Tar inte sj i liiiiite?

Kommentarer
Postat av: räven

:((((((((((( jag kan bidraga med några hundralappar. typ två? eh

2009-01-27 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0