Inte blir som man vill

Idag är jag inte pigg tyvärr. Vi åkte ju till Olle vid typ tio och sen såg vi tsatsiki morsan och polisen, Petra åt hamburgare och strips, och vi myste med fina djuren som vanligt. Sen åkte vi till Petra där Rickard och Anders var. Vi kollade på Dem kallar oss mods. Sen gick Frida och la sig, Olle strax efter. Jag såg 40 minuter in på den andra filmen sen gick jag också in för att sova. Klockan var typ fyra då. Sen låg vi och pratade tills klockan var halv sex, då gick vi upp och tog en cigg med dem andra. Somnade tillslut efter alla mina små ljud. Vaknade av att det var ljust utanför, hörde att Petra och dem pratade utanför så jag antog att hon var typ 9 eller nåt. Då var klockan kvart över ett. Dem utanför hade inte gått och lagt sig. Vi åt mat och chilla och vilade lite till och sen diskade jag och så åkte vi hem. Kom nyss hem och trodde att morfar och moster skulle vara här men istället hittar jag mina föräldrar i soffan där uppe helt döda, tydligen matförgiftning eller magsjuka eller något sånt där. Jag är sjukt rädd för sånt så jag funderar på att dra härifrån. Eller iallafall hålla mig på nedervåningen hela kvällen.
Idag lyssnar man på Melissa Horn och dricker te och ser the Hills. Älskar the Hills. Har också skrivit ner en låtlista på en skiva som jag ska bränna ut sen. Kanske ska bränna en extra till Frida i Göteborg så vi kan lyssna på samma musik. Nu ska jag byta om och leta upp mammas tofflor. Puss!!

Kommentarer
Postat av: frida i göteborg

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

2009-01-04 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0