Eventhough you're not

Idag har jag varit hemma från skolan. Höll på att svimma vid bussen och nästan spy så ja fick lov att gå hem igen. Förstår inte varför min kropp inte fungerar. Jag har inte ätit ordentligt på mer än en vecka, jag kan inte. Mår illa konstant och idag kunde ja inte få i mig något alls förren mamma kom hem med en maestrosallad till mig. Åt iförsig bara några tuggor men iallafall. Vågar inte väga mig ifall jag skulle ha gått ner i vikt. Då kommer jag hata mig själv. Och jag är trött jämt för att jag inte får i mig någon näring och ont i huvudet får jag också. Idag har jag sovit hela dagen och är fortfarande trött. Och lite ledsen. Varför alltid? Varför alltid jag. Åh jag får panik för att jag är fast i mitt eget huvud. Jag kan inte längre kontrollera tankarna och bilderna. Fan också. Fan allt.

Kommentarer
Postat av: fms

fan allt

2009-01-17 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0