Truth be told

Hej jag är hemma. Fem dagar utan någonting förutom sömn, mat, bastu, skratt, tv och diverse spel. Har haft så otroligt skönt att jag fortfarande är helt mjuk i kroppen. Eftersom att ingen hade täckning uppe i stugan har vi i stort sett bara pratat med varandra alla dagar och nu känns det helt tyst omkring mig. Är dock lite skönt utan Petra och Rickards knatande höhö.

Vi åkte iallafall på onsdagen och vi trodde att resan skulle ta högst 6 timmar, men det var så sjukt halt, mörkt och snöigt att det inte alls blev så. Efter mer än 9½ timme nådde vi stugan efter mycket om och men, drack te och åt nudlar och sen däckade vi ihop i sängarna. Resten av dagarna har liksom flytigt ihop för man har sovit när som helst, ätit när som helst och inte brytt sig om natt eller dag. Men varje dag har Rickard lagat sjukt god mat iallafall, vi har sett alla avsnitt av livet enligt rosa, försökt se saw5 tre gånger men somnat likt förbannat varje gång, Petra och Rickard åkte skidor/snowboard en dag då jag och Frida åkte till Järpen och tankade+såg film+chilla, vi har bastat varje dag och Rickard blev väldigt full en dag och ramlade in i en spegel och så låg det helt plötsligt glas på hela golvet och kalabalik. Kommer inte riktigt ihåg allt vi har gjort men fint har det varit iallafall. Kom hem halv två, då hade vi åkt bil sedan fyra på eftermiddagen, sjukt ont i ryggen men det har varit kul. Saknar dem små liven redan, men har också saknat datorn lite och alla andra som finns i Falun.

Ska försöka mig på att sova men har tyvärr blivit pigg, ville mest tala om att jag lever.

Kommentarer
Postat av: göteborg

tack. & du borde få post. snart. tycker jag.

2009-02-24 @ 08:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0