Borde ta mig ut

Hej
Inatt kunde jag inte sova. Jag skrev tusen ord om ingenting och jag lyssnade på samma låt om och om igen. Petra ringde klockan ett så jag hade iallafall lite sällskap fast på avstånd. Sen åt jag popcorn och tre mandariner, två minuter senare fick jag springa till toan och spy i 20 minuter. Sen ritade jag på mina lår tills klockan blev halv fyra. Inte så smart med en permanent penna kanske. Somnade in i någon dvala och vred och vände på mig tills klockan ringde halv sju.
Dagen i skolan var väl sådär, känner mig så likgiltig endå. Men jag och Anna underhöll oss iallafall på både religionen och på svenskan genom diverse lekar, petande på nerver och med att göra spelningslistor. När ja kom hem skulle mamma precis till jobbet så nu har jag varit hemma ensam med mig själv i 4 timmar, mindre roligt. Pratade nyss med min bror dock, det var trevligt. Nu är jag trött på mig själv.
Kram (från och med nu)

Kommentarer
Postat av: räven

roligt. jag pratade nyss med binto om att jag är så himla trött på mig själv & irriterar mig på allting. typ att jag pratar för mig själv. att jag kommer med massa klämkäcka uttryck som "någon gång ska vara den första" & "mota olle i grind".

2009-02-16 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0