Svindlande och sånt där

Din stil i en mening: Usch så jobbigt men okej: Någon slags mix av egen-producerat, h&m, random affärer, second hand och fynd hittat hemma i gamla lådor och garderober. 

Stilförebilder: Alltså människor som klär sig snyggt utan att det ser för uttänkt ut gillar jag. Och sen typ alla på facehunter, sthlmstreetstyle, hel-looks och dirtydirtydancing.

Vilken är din favoritdesigner: Alexander Wang, Minimarket, Whyred och sen gillade jag Givenchy's fall/winter 08

Inspireras du av: Flickr, en del bloggar, folk på stan, streetstyle-sidor och typ bilder och tavlor med fina färgkombinationer.

Hösten 2008 - vad gav den dig: En fin kamera, många dimmiga kvällar och nätter, en ny vän, närmare kontakt med gamla vänner och lite insikt kanske.

Vad tror du på inför våren: Jag tror att solen kommer skina och att man kommer kunna sitta på kyrkogården i bara en kofta och dricka alkoholfri eldorado-cider och röka cigaretter, troligtvis köpa en och en annan glass, doppa tårna i det fortarande iskalla vattnet, hälsa på världens bästa göteborgare, kunna sitta på utekaféer och gå på uteställen där man får sitta utomhus. Orkar inte förklara, men ni fattar, jag älskar våren.

Det bästa basplagget: Svarta strumpbyxor, vita linnen ocu tygskor

Färger just nu: Massa sorbet-färger till våren. Måste lära mig att kombinera allt mitt svart med färger som lila, rosa, nude och ljusgrå

Jag vägrar: Neonfärger, långkalsonger och fula frisyrer

En ideal outfit: Palla att det är värsta modebloggar-listan. Men min önskeoutfit idag är den här iallfall

Do's and don'ts: Kör bara

Ditt senaste köp: Mina vagabondskor <3<3<3

Tre saker på vårens önskelista: En snygg väska, festivalbiljetter och en resa.

Kommentarer
Postat av: världens bästa göteborgare

GILLAR

2009-02-15 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0