Kyss ingen imorgon

Är så jävla låg och jag önskar att ja kunde skylla på något men det kan jag väl inte. Allt är sug mig balle och jag orkar inte ens tänka. Jag bara dricker cola, ser serier på datorn och önskar att jag får sms. Sms från någon, vem som helst som kan få mig att le. Som kan få min mage att pirra på ett bra sätt för en jävla gång istället för samma gamla skitkänsla. Någon som kan komplitera mig på ett helt-okej-sätt. Någon som orkar hålla min hand bara (kärlek eller något sånt). Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Polaren Pär

Det där är något som jag skulle kunna ha skrivit. Så jäkla spot-on på min nuvarande sinnesstämning. Hålla hand?

2009-02-02 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0