I ever needed

Idag är det onsdag, det har varit en bra dag. Har vaknat, druckit mer grönt te för mamma har fortfarande inte köpt kaffe. Sen såg jag Oprah och Rachel Ray, duschade och sånt där. Sen åkte jag till stan, gick till biblioteket och låna tre böcker + kollade om det fanns datorer lediga. Det fanns det inte, så då gick jag runt på stan en stund, prata lite med Robin och med Antonia i telefon och sådär. Sen gick jag tillbaka till biblioteket och skulle fråga om ny datortid, en kvart skulle det ta att vänta så jag gick omkring och titta i böcker och tidningar, random turkisk medelåldersman förföljde mig och mumlade åt mig, log och gick förbi mig minst 7 gånger under den här kvarten. Sen satte jag mig vid datorn och insåg att man måste köpa något speciellt kort om man ska skriva ut och jag hade inga pengar så ja sökte runt på mediearkivet tills en tjock kvinna pickar mig på axeln och påstår att hon ska sitta vid datorn nu, jag ser frågande på henne och säger att jag har tid till klockan fyra men hon ger sig inte och tillslut sätter hon sig på en stol bredvid mig och glor på skärmen, jag har fått nog. Jag går dårifrån och Olle ringer så ja möter han vid Åhlens och vi spatserar runt osv. Frida kommer efter 40 min och då fikar vi, nu har jag nyss kommit hem. Har kollat tågpriser till Göteborg nu, fett billigt om man åker från Eskilstuna, ska nog ta en tripp snart. (cp, när kan jag komma? smsa? facebooka? msna??)
Ikväll ska jag ut och rock my socks off eller något i den stilen, är endå lov och löning idag. Insåg att dem bara hade dragit 12kr skatt denna månad, fattade ingenting. Skitsamma, puss på er

Kommentarer
Postat av: CP

NÄR VILL DU KOMMA? DENNA HELGEN ÄR JAG FRI. TILL EXEMPEL. KAN KOLLA UPP MER MER LIKSOM. ANNARS TYP JA. I MARS. EFTER DEN 13:E NÄR SOM HELST TYP.

2009-02-25 @ 20:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0