Genom tunneln

Varför börjar alltid söndagarna helt okej och jag typ tänker: åh idag ska jag typ gå ut och fota, kolla på stan, gå omkring, fika, kolla på någon film, plugga lite, duscha och känna mig fräsch och så går man omkring och tänker inte på tiden alls och sen när klockan är fem i fem blir man helt heartbroken för tiden bara lurar en. Jag sitter i pjamas, smutsigt hår och svarta ringar under ögonen. Jag har druckit kaffe, ätit glass, budat hem ett par skor, paintat och pratat på msn. Jag dör mitt liv är så patetiskt. Jag måste göra något idag innan jag går sönder. Och jag har fortfarande massa text på mina armar sedan i fredags. Föresten har ja ju inte skrivit om helgen än.

Fredag: Gjorde mig klar, Frida hämta mig och Antonia och sen hämta vi Olle och sist Philip. Sen åkte vi till Petra och Rickard och började dricka och lyssna på massa musik från världens alla hörn typ. Vissa spela gitarr också. När bussen skulle gå ville ingen dra så vi stanna och beställde taxi istället. Vi dansa i soffan och sjöng osv. Sen somna Rickard för han blev så full, Petra spydde i köket och jag shottade vodka. Petra och Rickard blev kvar medans vi andra åkte taxi. Vi var en för mcyket så jag låg på alla i baksätet istället. Det snurrade rätt rejält. Kom till Phone me, as mycket folk, var full, kändes som vi var där i fem minuter och sen drog vi. Träffade yttest lite människor och dansade typ en låt bara, vi gick till sibylla och Olle köpte hamburgare, jag köpte en korv. Sen höll vi på att missa bussen så vi sprang 300km/h för att hinna till nästa hållplats, ja fick slänga min korv för jag orkade inte springa med den. bla bla bla vi kom fram och ja somna och sen vakna jag och sen spydde jag och sen låg jag på golvet och hyperventilerade tills Olle gav mig vatten och sen pratade jag tydligen i sömnen.
Vaknade lördag och mådde ej okej. Åkte till McDonalds och köpte mat, åt maten och sen sov vi i två timmar. Frida och jag köpte massa frukt och sen åkte vi hem. På kvällen blev det bara film och chill hos Olle i rostberg.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0