Cracks in perfection

Ännu en söndag är påväg förbi. Igår var det alla hjärtans dag, jag och frida kollade på en film om bögar och åt godis. Tidigare åt jag svingod mat med mamma, pappa, Olle och Marie. Idag gick jag upp, läste tidningen och åt en apelsin. Sen gick ja ner i källaren och såg på Alfie medans jag vaknade liksom. Sen har jag bara ätit massor av småsaker, pratat med mamma, kollat på Skins och suttit vid datorn. Nu ska jag se mer Skins och äta något mer. Sen ikväll är det Beck, det enda jag, mamma och pappa har gemensamt: Deckare. Då är vi värsta helylle familjen som man kanske inte annars kan tycka. Ska ladda med popcorn, cola, och glömma att det är måndag imorgon. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0