And the dawn

Hej där, idag är det tisdag och jag hade sovmorgon, kollade mest på tv hela förmiddagen och sen kom en snubbe och stängde av vår el ett tag så jag fick panik för jag kunde inte göra något, inte ens kaffe. Men sen gick jag till en otroligt givande lektion på circa tio minuter tills Frida skjutsade hem mig igen. Då fick jag äntligen mitt kaffe och sen kom Frida och vi kollade i en rolig hitta-fisken-bok och drack lite mer kaffe. Nu har jag ätit massor av pasta som mamma lagade och majs till det. Vet inte varför jag skriver för det är bara massor av onödigt tjafs, skriver något annat senare. När jag har städat, sett bygglov, satt på mig mysbyxor och druckit lite mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0