Paris is burning

Okej nu kommer vi till alla onyktra bilder.


Åkte till en stuga en bit utanför staden med fia på bilden, linda och malin och firade midsommar. Det var en rätt underlig kväll eftersom att jag vann på singstar hela tiden och jag kände just ingen.

Jag och Jonna satt i läroverksparken och drack vin och smultroncider och det var megamysigt och sen gick vi på hoffmaestro & chraa på rådhusgården.


Jag och Petra gick på maskinen på etage och hamnade med bandet i vip och fick shottar och öl tills vi inte kom ihåg något och jag glömde min mobiltelefon.

+

Jag, Linda, Antonia och Emma hade fyrmannafest och drack vodka. Vi sprang ner till stan i spöregn och när vi kom fram var inga ute så linda bjöd mig på kebabtallrik istället.

Sista veckan på mitt sommarlov fick vi för oss att festa på en måndag. Jag, Sara och Jonna drack tequila, jag tappade min systemkamera i marken, sara skrev fel pinkod tre gånger, Jonna ramla ner i ett dike. Ja det var kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0