You're drunk, you need it

En ensam, liten och i bitar, åh nej en klyscha igen. Fast denna gång med armar utan ärr, utan onda demoner. Medveten om ens egna misstag men ni fattar väl att det gör lika ont iallafall. Huvudet fyllt av scenarier. Fingrar längs en rygg, en hand i en annan, fnitter och allt annat som känns bra när man är två. Verkligheten: en tunn kropp som snart kapitulerar. Ett huvud med invånare som har tröttnat på att samma film visas på repeat. Och självklart finns det lika många tårar som sandkorn i sahara. Det är väl bara naturligt att älta, att gå sönder, tänker ni. Men det har hänt förrut. Det kommer hända tusen gånger till. Vissa människor är helt enkelt inte till för att älskas.

Kommentarer
Postat av: j

jag älskar dig

2009-08-31 @ 19:31:14
Postat av: j

jag älskar dig

2009-08-31 @ 19:32:40
Postat av: räven

det går sjukt bra att älska dig. jag är expert på onrådet, så jag vet.

2009-09-01 @ 06:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0