You can just take me away or whatever

Har inte hunnit/orkat lägga in bilder. Kom hem ganska nyss och nu måste jag ju sova strax. Har varit hos Petra och Rickard, slingat Petras hår i bruna slingor och färgade sen Rickards hår med det som blev över. Båda vart nöjda. Petra gjorde smoothies och Rickard lagade as god mat. Han gjorde egna biffar med oliver och massa annat i, potatis och rotfrukter i ugnen och bearnaisesås. Sen hade han kokat eget is-te som hade svalnat och var as gott. Nu är jag hemma alltså, mätt och belåten. Dricker äppel och kanel te som jag fick av min moster, det är jätttttte gott. Ska åka tåg ensam till skolan imorn för Matilda ska till läkarn och det känns trist, kommer säkert somna och vakna i Gävle. Nu har jag inget mer i huvudet. Puss och godnatt alla fans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0