I can't

Mmm fortfarande så trött så trött. Sugen på gott te och en varm filt. Men längtar endå till skolan imorgon för att ha Bild & Design från 08.30-13.10. Det som suger är tåg tiderna. Hatar att tågen så jävla sällan. Jag kommer få åka hem med 14.30 tåget, hur kul känns det när jag egentligen kunde ha varit hemma mycket tidigare om 1. Jag hade haft körkort och bil 2. Jag hade klagat på tåg-i-bergslagen's tågtider för några månad sedan så att dem hade kunnat fixa in lite fler tåg(hehehehe) 3. Min lektion hade slutat en halvtimme tidigare. Men det finns inget att göra åt det så det är ingen större idé att klaga. Heller ingen idé att klaga på att csn är fittiga och vägrar skicka ut blanketter snabbt utan det ska ta en vecka, en vecka?! Jag kommer inte kunna få några pengar försen om typ 2½ vecka isåfall och jag är typ pank. Fan, sluta Stina. Det mesta är ju så bra som det bara kan bli. Var glad. Sluta skriva ångest-inlägg. Sluta prata med dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0