She aint messing with no broke niggas

Jag kom och tänka på att bloggen blir mycket bättre med lite bilder här och där. Eller det blir iallafall lite roligare att bläddra igenom den då och för att kunna lokalisera sig lite bland inläggen. Har ju sisådär 3000 bilder i olika mappar på den här datorn, som inte ens är min. Men jag tänkte att då kan jag ju lika gärna dela med mig av dem.
Nog om det. Klockan är snart imorgon och Sara och Jonna har precis gått hem. Sara kom hit för att umgås och se på Casanova och vi poppa popcorn, drack saft och åt körsbär. Sen helt plötsligt kom Jonna och plingade på, en otroligt bra överaskning. Vi såg nästan ingenting av filmen men i nyhets-pausen gjorde vi te. Sen satt vi på mitt rum en stund innan dem åkte hem. Nu lyssnar jag på B-sidor och är så sjukt sugen på en cheeseburgare. Kan inte komma på sista gången jag åt en. Måste ha vart i typ våras. Huvudsaken är att jag är hungrig, så jag ska äta nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0