Who knows not me not me

Har varit dålig på uppdatering i helgen, det beror mest på att jag var jätte bakfull igår och låg i soffan och hade ångest för jag hade tappat min mobil kvällen innan. Efter att jag hade förfestat med mig själv cyklade jag så snabbt jag kunde till Petra och drack lite vin och cider. Efter någon timme fick vi skjuts ner till stan med Rickard, hans kusin och någon mer kille. Så gick vi in på etage och gör det man gör på etage. Dansa-röka-dansa-gå på toa-dansa-köpa dricka-dansa. Sen spelade Maskinen och det var jätte bra förutom att 1. Khilen var inte med 2. Killen brevid mig hoppade och vifta med armarna konstant så jag fick en del slag. Är helt svullen på ett ställe vid bröstkorgen, har en blåmärke på ena låret och ett stort rivmärke på andra låret. Det sista kan dock komma från när jag skulle in och kissa i ett buskage.
Iallafall hamnade jag och Petra i vip-sofforna med Maskinen och satt och hade väldigt djupa diskussioner med Frej. Jag vet inte hur många shottar jag drack där eller hur många öl jag klunkade i mig men jag blev väldigt full. Petra gick hem, Linda Fredell kom med sin kompis och sen stängde dem och vi gick ut och stod och pratade med dem där ute och jag var så sjukt nära på att följa med dem till Säter för att hitta den där läskiga kyrkogården men när jag insett att min mobil var borta så gick jag hem istället. En kille på typ 14 år fick min sista cigarett och sen cyklade han efter mig och frågade om vi kunde ha sex. Jag sa nej. Sen promenerade jag hem och drack cola.
Igår vaknade jag med huvudvärk, ångest och illamående. Fick dock tag i min mobil på eftermiddagen, den låg kvar på etage och när jag fick telefonen i handen fick jag lov att hoppa lite upp och ner för jag blev så glad. Sen kom jag hem och åt två alvedon och drack mängder av cola för att lyckas bli peppad igen. Fia kom hem från Norge igår och självklart var det tänkt att vi skulle gå ut. På eftermiddagen/kvällen fick hon någon magsjuka så hon skulle inte vara med. Trots det tog jag min pina colada och gick tillsammans med Antonia till Linda. Emma var också där och så körde vi bara. Shottade jordgubbs och lime vodka och det var väldigt bra alltihopa. Sen skulle vi gå och det regnade verkligen onormalt mycket. Alla gick med sjalar runt huvudet och jag var blöt överallt när vi kom till Rådhusgården. Det fanns några torra platser där och även en Jonna med hennes vänner. Det var dock rätt dött där och baren hade stängt, det var inte mycket folk på etage heller så jag antar att alla stannade hemma. Det borde jag ockå ha gjort. Men iallafall gick vi till Sibylla och Linda bjöd mig på en kebabtallrik som jag sedan åt hemma i min varma säng samtidigt som jag kollade på sex and the city.

Det var fredag och lördag. En bra helg, trots att jag kanske inte borde ha druckit båda dagarna. Ska sluta med det nu. Idag vaknade jag och kände ett sug efter kaffe så jag gick ner och satte mig med mamma och Gittan på vår baksida och läste dagen nyheter. Blablabla nu sitter jag här och jag precis fått paket av Lena som jag ska öppna, jag har ju inte ens fyllt år än. Men. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0