Tonight big in japan

senast köpta inbundna bok; nästan säker på att det var den amerikanska flickan, Frida hittade den när vi av en slump hamnade i en affär med begagnade böcker
senast köpta pocketbok;  vildängel och syskonkärlek, för någon vecka sedan
favoritgenre; jag gillar böcker som handlar om konstiga personer i konstiga situationer och olyckliga kärlekshistorier och biografier 
ultimata längden på en bok; eftersom att jag hatar, verkligen hatar när böcker tar slut så skulle jag gissa på den ultimata längden skulle vara runt 700 sidor, det räcker nog
favoritbokhandel; vi måste vara realistiska, jag bor i falun så jag har typ tre ställen att välja på och av dem gillar jag nog akademibokhandeln mest
favoritbibliotek; vårt bibliotek i stan är faktiskt väldigt trevligt
favoritplats att läsa (i hemmet); i någon av sofforna
favoritplats att läsa (utanför hemmet); typ på bussen, i bilen eller på tåget
fem författare du alltid köper i inbundet format; det där tycker jag verkligen inte är viktigt, fast harry potter är ju i för sig ett undantag
bästa lässnackset; popcorn såklart!
bästa läsdrycken;
te, lätt
bästa bakgrundsljudet vid läsning; musik på låg nivå, helt något utan text 
när på dygnet läser du helst; antingen ska man läsa på förmiddagen eller på natten
bästa bakfylleläsningen; dagen efter att jag har varit ute är jag för tankspridd för att läsa böcker så det blir typ ELLE eller vecko revyn
bästa kollektivtrafikläsningen; något som inte är för sorgligt eller för tungt och inte för roligt heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0