Nu kan ni kalla mig the sundance kid

Idag är det Jonnas 19de födelsedag och vi säger grattis! Jag sitter och sippar på lite för varmt kaffe. Har nyss ätit thaimat och det var det godaste jag har ätit på flera veckor mmmmm. Har även sett på Oprah, herregud liksom men det handlade om den här flickan som blev kidnappad i Portugal för två år sedan och det var så sjukt gripande. Efter det läste jag lite ur bd-boken. Vill inte att den ska ta slut så jag läser bara lite då och då för att den ska räcka längre. Enligt vädret skulle det regna idag men det har inte kommit en droppe än och vi hoppas på 0 mm nederbörd för resten av kvällen också. Ska gå och duscha och klä på mig något fint och sen iväg för att fira födelsedagsbarnet.

Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-08-11 @ 00:04:34
URL: http://www.litetkakmonster.blogg.se=
Postat av: Hanna

skulle skriva fin blogg men blev visst lite fel ^^

2009-08-11 @ 00:05:03
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0