I cant belive this is not love

Hej! Här sitter jag och förfestar med mig själv. Det är första gången någonsin jag gör det, känns ganska bra. Jag får välja musiken helt själv, får popcorn alla popcorn för mig själv och jag kan byta kläder varje kvart för jag har ångrat mig. Men, jag ska snart hem till Petra och dricka vin med henne. Hon är dock fortfarande hos sina föräldrar och äter middag så därför dricker jag nu för mig själv. Jag dricker öl, för första gången på jääääätte länge. Förutom när ja köper det på krogen, det är det enda jag har råd med. Och päroncider. Inga white russians :((((((((((( och speciellt inte ikväll eftersom att inträdet är svin dyrt. Men nu ska jag nog byta om igen. Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vi borde åka någon stans någon gång.

2009-08-14 @ 21:43:19
Postat av: sandy

Tjena! Vill du ha chansen att vinna ett armband från cocoo.se? Kolla in tävlingen i min blogg. http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.11157843. Ha det gott!

2009-08-15 @ 20:42:06
URL: http://metrobloggen.se/dillyvanilly

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0