Call me if he comes back

Det är en bra dag! Vaknade vid tio och tog med mig mitt täcke och några tidningar och slog bo i soffan. Mamma kom upp med kaffe och sen satt jag och skrev ner inspiration, och ritade såklart. Såg på morgon tv och dåliga serier, skrev en önskelista och myste. Har varit den bästa morgonen så hela sommaren tror jag. Nu har jag legat här i mer än 4 timmar, så jag ska gå upp och klä på mig snart tror jag. Sen ska jag nog åka till Petra och slinga hennes hår som sagt, sen hem och färga mammas hår. Och äta tacos! Sen tänkte jag lägga in lite bilder, från sommaren, helgen, annat. Har inte gjort det på längre. Eller okej, jag gör det nästan aldrig men saker kan ju ändras. Kan fota det jag har köpt också kanske. Nu ska jag klä på mig och laga en sen lunch. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0